Ultimile știri 4

Concurs pentru selectarea consultanților-formatori în vederea facilitării unui program de formare pentru cadre didactice

TERMENI DE REFERINȚĂ

  1. CONTEXT

Într-un sistem educațional aflat în continuă schimbare, dezvoltarea competențelor socio-emoționale ale elevilor, cadrelor didactice și părinților devine tot mai importantă.

Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) propune o abordare inovatoare pentru îmbunătățirea climatului școlar, prevenirea comportamentelor de risc și dezvoltarea abilităților de comunicare, colaborare și gestionare a emoțiilor prin implementarea Programului de parenting și de dezvoltare a abilităților de viaţă pentru adolescenți (PALS, dezvoltat de Plan International). Programul oferă un cadru de formare a abilităților de viață pentru adolescenții cu vârsta cuprinsă între 10 și 19 ani și un program parenting pentru părinții/îngrijitorii acestora, menit să promoveze bunăstarea psihosocială, sănătatea și siguranța adolescenților în situații de criză.

Pentru a asigura o implementare eficientă a acestui program, CIDDC lansează un concurs pentru selectarea consultanților-formatori care vor livra sesiuni de formare și mentorat destinate cadrelor didactice și altor profesioniști din sectorul educației în vederea aplicării programului PALS cu părinții și adolescenții din instituțiile de învățământ. De asemenea, va fi selectat un trainer de formatori care va fi responsabil de facilitarea sesiunilor de instruire (Training of Trainers - ToT) în baza programului PALS, oferind acestora suport metodologic și pedagogic necesar pentru livrarea sesiunilor de formare.

Prin acest program, ne propunem să oferim profesioniștilor din educație instrumentele necesare pentru implementarea metodelor care să faciliteze învățarea activă și să contribuie la dezvoltarea unui mediu educațional mai incluziv și echitabil.

Activitățile se realizează în parteneriat cu Ministerului Educației și Cercetării în cadrul proiectului “Susținerea adolescenților și părinților în dezvoltarea abilităților de viață într-un mediu sigur și incluziv”, implementat cu suportul financiar Plan International.

CIDDC este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md

  1. SARCINI ȘI LIVRABILE

Consultantul-formator va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- Elaborarea agendei pentru instruiri (4 ateliere online);

- Pregătirea materialelor care urmează a fi utilizate în cadrul cursurilor în baza programului PALS;

- Evaluarea nevoilor de formare a specialiștilor care urmează să fie instruiți (în primul atelier);

- Elaborarea și aplicarea unui chestionar de evaluare inițială și finală;

- Facilitarea atelierelor de formare și a sesiunilor de follow-up cu durata de 3-4 ore, în format online (utilizând platforma Zoom), pentru cca 80 persoane per atelier;

- Facilitarea sesiunilor de mentorat în baza nevoilor specifice ale cadrelor didactice cu durata de 3-4 ore, în format online (utilizând platforma Zoom), pentru cca 4-5 persoane per sesiune;

- Participarea la sesiunile de ToT privind organizarea atelierelor de formare;

- Menținerea comunicării cu participanții instruiți între sesiuni;

- Elaborarea rapoartelor în urma desfășurării atelierelor de formare, conform modelului oferit de CIDDC;

- Respectarea cerințelor menționate în acești Termeni de Referință în timp util și la cele mai înalte standarde.

Formatorul care va livra sesiunile ToT, va avea sarcina suplimentară de a facilita sesiuni de instruire pentru ceilalți formatori, asigurând transferul de competențe și aplicarea uniformă a metodologiei programului.

Notă: Materialele și atelierele vor fi livrate în limba română.

  1. TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada aprilie 2025 - iulie 2025.

Consultantul-formator va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre aplicant/ofertant:nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiară în euro, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea unui preț fix total pentru livrabile (atelier, agendă, raport) însoțită de o defalcare a costurilor .

Consultantul-facilitator va fi plătit prin virament bancar în MDL, conform cursului bancar din ziua transferului, după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

  1. CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității;

· Studii superioare în psihologie, psihopedagogie, asistență socială, coaching, resurse umane sau domenii conexe;

· Cunoașterea cadrului legal în domeniul educației și a drepturilor copilului;

· Cunoștințe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;

· Experiență în elaborarea și facilitarea cursurilor de instruire;

· Abilități analitice, capacitatea de a sintetiza și de a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe abordate în cadrul cursului și în documentele scrise (agende, rapoarte);

· Bune abilități de organizare a timpului și sarcinilor, capacitate de a respecta termene limită;

· Abilități de lucru în echipă;

· Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (mediu).

  1. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

· CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;

· Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;

· Viziunea conceptuală a consultantului-formator asupra executării sarcinilor propuse;

· Oferta financiară.

Selecția consultanților-formatori se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; formatorii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe;

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;
  • respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

  • Experiența consultantului-formator în prestarea serviciilor solicitate;
  • Experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;
  • Viziunea consultantului asupra executării sarcinilor propuse;
  • Oferta financiară.

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Consultant-formator program de formare pentru cadre didactice” până la data de 4 aprilie 2025, ora 12:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare.

Read more... 

Solicitare de oferte pentru servicii hoteliere, de alimentație și locație a sălilor de conferință

Centrul de Informare şi Documentare privind Drepturile Copilului din Moldova (CIDDC) este o organizaţie non-guvernamentală, fondată în anul 1999, misiunea căreia este de a colabora cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a găsi soluții bazate pe drepturile copilului și pentru a-i inspira pe adulți să audă vocea fiecărui copil. Credem că doar lucrând împreună putem contribui la o societate cu mai multă grijă, înțelegere și respect pentru fiecare ființă umană.

În cadrul activităților și proiectelor sale, CIDDC desfășoară ateliere/evenimente cu participarea adulților/copiilor, cu o durată de 1-3 zile, în grupuri de 10-80 de persoane, în care sunt utilizate servicii hoteliere, de alimentație și locație a sălilor de conferință.

În acest context, solicităm oferte de preţ pentru servicii de cazare, alimentație (mic dejun, prânz, cină, pauze de cafea) și locație a sălilor de conferință dotate cu echipament necesar pentru desfășurarea instruirilor (videoproiector, tablă de flipchart, boxe, ecran și acces internet) în mun. Chișinău.

Preţurile vor fi indicate în lei moldoveneşti, cu și fără TVA. Oferta propusă va fi valabilă până la 31 decembrie 2025 din momentul aprobării contractului. Dosarul de aplicare va conține următoarele informații:

- Scurtă descriere a companiei candidate: datele de contact ale companiei, persoana de contact. Certificatul de înregistrare al companiei;

- Ofertă comercială completă, întocmită conform cerințelor;

- Meniul propus separat pentru alimentare;

- Informație despre experiența companiei, referințe, recomandări.

Vor fi selectate două-trei companii care vor expedia dosarul complet și vor oferi cel mai bun raport preț-calitate și servicii complete.

Procedura de selectare a CIDDC se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția mediului și la protecţia copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor şi activităţilor noastre, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecţie a copilului și o politică de protecție a mediului și va urmări ca acestea să fie aplicate în colaborarea cu partenerii.

Dosarele pot fi prezentate prin e-mail la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Dosarele transmise pe email vor avea subiectul: Ofertă servicii hoteliere, de alimentație și locațiune a sălilor de conferință.

Termenul limită de prezentare a ofertelor este data de 5 martie 2025, ora 17.00.

Pentru detalii suplimentare, puteți contacta: Adriana Pasat, la nr. 0 681 82 551, sau la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în strictă conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord ca datele dvs. personale să fie utilizate în procesul de selectare și raportate partenerilor CIDDC.

Read more... 

Concurs de selectare de consultanți-formatori pentru dezvoltarea capacităților profesioniștilor din sectorul educație în vederea sprijinirii incluziunii copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova

TERMENI DE REFERINȚĂ

1. CONTEXT

Facilitarea accesului la educație și incluziunea copiilor refugiați, este deopotrivă un drept în sine și un mijloc indispensabil pentru exercitarea altor drepturi ale copilului. Educația constituie factorul de bază în crearea și transmiterea de noi cunoștințe și valori, contribuie la dezvoltarea personală și profesională, la creșterea calității vieții și la participarea la viața socială și economică a țării gazdă. Activitățile educaționale au, inclusiv rolul de a readuce starea de normalitate și rutină în viața copiilor și adolescenților refugiați.

Conștientizând necesitatea acordării de sprijin specializat și orientat copiilor refugiați şi familiile lor către soluționarea nevoilor educaționale, psihologice, recreative și a altor nevoi specifice, Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) sprijină profesioniștii din sectorul educație (cadre didactice și manageriale din învățământul preșcolar, primar și secundar general) să integreze copiii refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova prin:

‒ dezvoltarea/consolidarea capacităților profesioniștilor din educație de a aborda tema războiului cu copiii și de a le gestiona emoțiile;

‒ dezvoltarea/consolidarea capacităților profesioniștilor din educație de a preveni și răspunde la discriminarea și bullying-ul copiilor refugiați și a altor copii;

‒ dezvoltarea/consolidarea capacităților profesioniștilor din educație de a sprijini emoțional părinții, inclusiv pe cei refugiați, și de a le consolida abilitățile parentale prin sesiuni tematice de parenting.

Activitățile se realizează în parteneriat cu Organele Locale de Specialitate în Domeniul Învățământului din raioanele Călărași, Fălești și Hâncești în cadrul proiectului ”Incluziunea sigură și participativă a copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova”, finanțat de Ministerul Federal al Afacerilor Externe al Germaniei prin intermediul Diakonie Katastrophenhilfe, implementat de APSCF, în parteneriat cu mai multe ONG-uri, inclusiv de CIDDC.

CIDDC este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

2. SARCINI ȘI LIVRABILE

Consultantul-formator va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- Elaborarea conceptului și a agendei pentru instruiri (8 ateliere online);

- Pregătirea materialelor care urmează a fi utilizate în cadrul cursurilor;

- Elaborarea și aplicarea unui chestionar de evaluare inițială și finală;

- Evaluarea nevoilor de formare a specialiștilor care urmează să fie instruiți (în primul atelier);

- Facilitarea atelierelor de formare și de follow-up cu durata de 3-4 ore, în format online (utilizând aplicația Zoom), pentru cca 80 persoane per atelier;

- Participarea la ședințele de lucru privind organizarea atelierelor de formare;

- Menținerea comunicării cu beneficiarii instruiți între sesiuni;

- Elaborarea rapoartelor în urma desfășurării atelierelor de formare şi a celor de follow-up, conform modelului oferit de CIDDC;

- Respectarea cerințelor menționate în acești Termeni de Referință în timp util și la cele mai înalte standarde.

Notă: Materialele și atelierele vor fi livrate în limba română și limba rusă.

3.TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada martie 2025 - martie 2026.

Consultantul-formator va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre aplicant/ofertant:nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiară în lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea unui preț fix total pentru livrabile (atelier, agendă, raport) însoțită de o defalcare a costurilor .

Consultantul-facilitator va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

4. CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității;

· Studii universitare în domenii relevante;

· Cunoașterea cadrului legal în domeniul educației și a drepturilor copilului;

· Cunoștințe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;

· Experiență în elaborarea și facilitarea cursurilor de instruire;

· Abilități analitice, capacitatea de a sintetiza și de a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe abordate în cadrul cursului și în documentele scrise (agende, rapoarte);

· Bune abilități de organizare a timpului și sarcinilor, capacitate de a respecta termene limită;

· Abilități de lucru în echipă;

· Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (excelent pentru formatorii grupurilor de profesioniștii din instituțiile de învățământ cu predare în rusă; mediu pentru formatorii grupurilor de profesioniștii din instituțiile de învățământ cu predare în română).

5. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;
  • Viziunea conceptuală a consultantului asupra executării sarcinilor propuse;
  • Oferta financiară.

Selecția consultanților-formatori se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; formatorii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;

· respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

  • Experiența consultantului-formator în prestarea serviciilor solicitate

· Experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului

  • Viziunea consultantului asupra executării sarcinilor propuse
  • Oferta financiară

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Consultant-formator privind incluziunea copiilor refugiați” până la data de 30 ianuarie 2025, ora 18:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare.

Read more... 

Achiziționare de servicii de consiliere psihologică/ psihoterapie pentru copiii și părinții/îngrijitorii refugiați care își fac studiile în instituțiile de învățământ din Republica Moldova

TERMENI DE REFERINȚĂ

1. CONTEXT

Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

CIDDC oferă sprijină psiho-emoțional copiilor refugiați pentru a se integra în instituțiile de învățământ din Republica Moldova prin:

‒ ședințe de consiliere/ terapie acordate copiilor refugiați/părinților sau îngrijitorilor acestora;

Serviciile de consiliere psihologică/ psihoterapie vor fi prestate în cadrul proiectului ”Incluziunea sigură și participativă a copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova”, finanțat de Ministerul Federal al Afacerilor Externe al Germaniei prin intermediul Diakonie Katastrophenhilfe, implementat de APSCF, în parteneriat cu mai multe ONG-uri, inclusiv de CIDDC.

2. SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI

Psihologul selectat va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- să ofere asistență psihologică (ședințe de consiliere psihologică/ psihoterapie), sensibilă la nevoile copilului;

- să informeze beneficiarul cu privire la condițiile prestării serviciilor psihologice (scop, durată, beneficii, riscuri, limite);

- să organizeze spațiul în care se află în momentul realizării ședinței de consiliere psihologice/ psihoterapie, astfel încât să asigure respectare a confidențialității și secretului profesional;

- să anunțe CIDDC și autoritățile competente în cazul în care beneficiarul a semnalizat intenția clară de a-și produce o vătămare gravă sie (suicid) sau altor persoane, pentru a le implica în rezolvarea situației (confidențialitatea în aceste situații, conform legislației Republicii Moldova, nu este aplicabilă);

- să participe la ședințele de lucru/ sesiunile de supervizare referitoare la serviciile de consiliere psihologică;

- să completeze și expedieze CIDDC documentația de proiect (acordul de prestare a serviciilor psihologice încheiat cu părintele/ cadrul didactic; jurnalul de evidență a serviciilor psihologice prestate, raportul în urma ședințelor de consiliere/terapie, chestionarul de satisfacție), conform modelului expediat de CIDDC.

3.TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada martie 2025 - martie 2026.

Psihologul va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre ofertant: nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiarăîn lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea prețului pentru 1 ședințăde consiliere psihologică (indicând durata ședinței) .

Psihologul va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

4. CERINȚE FAȚĂ DE APLICANȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității;

· Studii superioare în domeniul psihologiei;

· Cunoștințe sau experiență de lucru cu copiii/ adulții aflați în situație de criză sau care au trecut prin evenimente traumatice, constituie un avantaj;

· Experiență de prestare a serviciilor de consiliere psihologică/ psihoterapie, minim 3 ani;

· Cunoașterea limbilor română (excelent), rusă (excelent), ucraineană (constituie un avantaj).

5. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;
  • Oferta financiară.

Selecția aplicantului (psihologului) se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; Psihologii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;

· respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

  • Experiența psihologului în prestarea serviciilor solicitate

· Cunoștințe sau experiență de lucru cu copiii/ adulții aflați în situație de criză sau care au trecut prin evenimente traumatice

  • Oferta financiară

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Servicii psihologice pentru copii și părinții/îngrijitorii refugiați” până la data de 30 ianuarie 2025, ora 18:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare.

Read more... 

Contacts

Adresa: Eugen Coca Street no. 15, Chisinau,
Republic of Moldova, MD-2008

Tel./Fax: (+373 22) 747813, 716598, 744600

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ambasador 2%

Sustin 2%! Support 2%! 

Media partner:

Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Top of Page