Ultimile știri 1

Cum facilităm discuțiile sincere între tați? Cum sprijinum bărbații să fie conștienți, mai implicați și mai prezenți în viața copiilor?

Acestea sunt întrebările de la care am pornit în cadrul Atelierului de Formare de Formatori privind Facilitarea discuțiilor în cadrul #ClubuluiTaților , organizat în perioada 6-8 iunie 2025 în cadrul programului EU 4 Gender Equality: Together Against Gender Stereotypes and Gender-Based Violence .

Timp de aproape trei zile, un grup de 9 tați și bărbați activi în comunitate și în Clubul Taților a parcurs un proces intens de reflecție, învățare și auto-descoperire, ghidați de facilitatori cu experiență: psihologa și formatoarea națională Diana Postu-Blăjinu și expertul UNFPA și formatorul național Grigore Moga.

Nu a fost un atelier tehnic — ci mai ales un proces de lucru profund uman și transformațional.

În cadrul atelierului recent organizat pentru viitorii facilitatori ai #ClubuluiTaților, am fost martori la un proces intens de conștientizare și reflecție profundă. Încă din primele zile, participanții au fost invitați să reflecteze la felul în care stereotipurile de gen — moștenite adesea inconștient — le-au influențat comportamentele și percepțiile asupra rolului de bărbat și tată. Discuțiile au fost vii, autentice, presărate cu introspecție sinceră. Mulți dintre cei prezenți au recunoscut cât de puternic au resimțit presiunea socială și povara transmisă din generație în generație, dar și cât de des se confruntă cu o disonanță între ceea ce cred, ceea ce simt și ceea ce fac efectiv în propria familie.

„În societate se pune presiune atât pe bărbat, cât și pe femei. Pentru ca să nu fii marginalizat sau luat în derâdere, pus în colț, accepți unele stereotipuri, asta te afectează moral, ceea ce duce chiar la depresie și anxietate.” — a mărturisit un participant.

„Vreau să fac o schimbare. Poate e frica mea... frica aceea că fata mea ar putea fi pusă la cratiță, redusă la un singur rol. Și tocmai de asta vreau să fiu parte din schimbare.” — a spus un altul, cu o sinceritate tulburătoare.

Aceste reflecții arată că schimbarea începe cu recunoașterea propriilor trăiri, temeri și convingeri , iar Clubul Taților oferă un cadru sigur și sprijin pentru ca acești pași să devină posibili.

Pe parcursul acestor zile, participanții au ajuns la concluzia că modelele vechi de parenting nu trebuie neapărat perpetuate. Dimpotrivă, un stil de parenting modern presupune empatie, echilibru emoțional și un parteneriat autentic în cuplu. Mesajele lor au reflectat acest parcurs interior: „Am început să înțeleg cât de adânc sunt înrădăcinate unele stereotipuri în noi” , a spus unul dintre participanți. Altul a mărturisit: „Mi-a fost greu să accept că ceea ce am învățat în copilărie nu este neapărat ce vreau să ofer copiilor mei.” A fost un exercițiu de sinceritate și asumare, în care mulți au conștientizat cum frica de a fi marginalizați îi face uneori să tacă, chiar dacă înțeleg că schimbarea este necesară.

Atelierul nu s-a limitat la reflecția personală, ci a fost și un spațiu de dezvoltare a abilităților de facilitare. S-a pus accent pe rolul facilitatorului ca sprijin și ghid al grupului, nu ca simplu moderator. Participanții au exersat tehnici esențiale: ascultarea activă și empatică, adresarea întrebărilor deschise, parafrazarea pentru validarea mesajelor interlocutorilor, gestionarea conflictelor și a comportamentelor dificile, menținerea echilibrului emoțional în cadrul grupului. Au înțeles că un facilitator bun este mai mult decât o prezență tehnică — este un catalizator al reflecției colective și un sprijin real în procesul de acceptare și schimbare. Așa cum a spus unul dintre participanți: „Am înțeles că, când reformulez și pun întrebări deschise, asta pune pe gânduri interlocutorul și acesta caută soluții.”

Bineînțeles, au fost explorate și posibilele provocări. Printre dificultățile identificate s-au numărat frica de ridicol și marginalizare în comunitățile mai conservatoare, tendința de a justifica în continuare stereotipurile de gen chiar și atunci când le conștientizăm nocivitatea, dar și dificultatea de a aborda teme sensibile într-un mod echilibrat și constructiv. În fața acestor provocări, participanții și-au consolidat încrederea în propriile abilități și și-au reamintit valorile-cheie care îi vor ghida: empatie, echilibru, autenticitate și deschidere.

Pentru toți cei prezenți, acest atelier a fost mai mult decât o simplă instruire tehnică. A fost un spațiu de învățare autentică și de umanizare a rolului de tată și bărbat în societatea de azi. Au plecat cu mai multă claritate asupra propriei identități ca tați și facilitatori, asupra modelelor pe care doresc să le transmită mai departe și asupra modului în care pot contribui la crearea unor #CluburiAleTaților bazate pe dialog autentic, sprijin reciproc și un parenting empatic. Așa cum spunea unul dintre participanți: „Eu cred că treburile casnice sunt responsabilitatea atât a femeilor, cât și a bărbaților în egală măsură. Atunci când conștientizezi că acesta este un mod obișnuit de viață și percepție, lucrurile merg bine”. Un gând simplu, dar care reflectă schimbările de mentalitate pe care le susținem și le încurajăm în cadrul acestor întâlniri.

Pentru că o societate mai echitabilă începe cu fiecare tată care alege să fie prezent, vulnerabil și deschis către învățare.

Clubul Taților este un proiect dezvoltat în cadrul programului regional „EU4Gender Equality: Împreună împotriva stereotipurilor de gen și a violenței pe bază de gen”, finanțat de Uniunea Europeană European Union in the Republic of Moldova, implementat de UNFPA Moldova și UN Women Moldova , cu suportul Centrului de Informare si Documentare privind Drepturile Copilului.

GALERIE FOTO:

 

Read more... 

Concurs pentru selectarea consultanților-formatori în vederea oferirii suportului psiho-emoțional cadrelor didactice și altor profesioniști din sectorul educației.

TERMENI DE REFERINȚĂ

1. CONTEXT

Profesioniștii și profesionistele din sectorul educației se confruntă cu provocări diverse care pot afecta bunăstarea lor emoțională și capacitatea de a-și desfășura activitatea în mod eficient. Stresul profesional, dificultățile în gestionarea relațiilor cu elevii, părinții și colegii, precum și necesitatea adaptării la schimbările din sistemul educațional fac necesară oferirea unui suport psiho-emoțional adecvat.

În acest context, Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) lansează un concurs pentru selectarea consultanților-formatori care vor livra sesiuni de suport psiho-emoțional destinate cadrelor didactice și altor profesioniști și profesioniste din sectorul educației.

Prin acest program, ne propunem să oferim instrumentele necesare pentru:

  • autoreglare emoțională;
  • prevenirea și gestionarea stresului;
  • prevenirea burout-ului;

· crearea unui echilibru între viața profesională și cea personală;

  • identificarea resurselor interne și punctelor forte;
  • tehnici pentru dezvoltarea încrederii în sine;

· îmbunătățirea comunicării interpersonale și menținerea motivației în activitatea profesională;

· gestionarea emoțiilor în perioade de criză sau schimbări majore;

· sprijin emoțional pentru elevii/ elevele și colegii/ colegele afectați de situații dificile.

Activitățile se realizează în parteneriat cu Ministerului Educației și Cercetării în cadrul proiectului “Susținerea adolescenților și părinților în dezvoltarea abilităților de viață într-un mediu sigur și incluziv”, implementat cu suportul financiar Plan International.

CIDDC este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md.

2. SARCINI ȘI LIVRABILE

Consultantul-formator va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- Elaborarea conceptului și a agendei pentru instruiri (4 ateliere online);

- Pregătirea materialelor care urmează a fi utilizate în cadrul cursurilor;

- Elaborarea și aplicarea unui chestionar de evaluare inițială și finală;

- Evaluarea nevoilor de formare a specialiștilor care urmează să fie instruiți (în primul atelier);

- Facilitarea atelierelor de formare și de follow-up cu durata de 3-4 ore, în format online (utilizând platforma Zoom), pentru cca 80 persoane per atelier;

- Participarea la ședințele de lucru privind organizarea atelierelor de formare;

- Menținerea comunicării cu participanții și participantele instruiți/e între sesiuni;

- Elaborarea rapoartelor în urma desfășurării atelierelor de formare şi a celor de follow-up, conform modelului oferit de CIDDC;

- Respectarea cerințelor menționate în acești Termeni de Referință în timp util și la cele mai înalte standarde.

Notă: Materialele și atelierele vor fi livrate în limba română.

3.TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada aprilie 2025 - iulie 2025.

Consultantul-formator va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre aplicant/ofertant:nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiară în euro, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea unui preț fix total pentru livrabile (atelier, agendă, raport) însoțită de o defalcare a costurilor .

Consultantul-facilitator va fi plătit prin virament bancar în MDL, conform cursului bancar din ziua transferului, după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

4. CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității;

· Studii superioare în psihologie, psihopedagogie, asistență socială, coaching, resurse umane sau domenii conexe.;

· Cunoașterea cadrului legal în domeniul educației și a drepturilor copilului;

· Cunoștințe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;

· Experiență în elaborarea și facilitarea cursurilor de instruire de suport psiho-emoțional;

· Cunoașterea tehnicilor de gestionare a stresului, prevenire a arderii profesionale, reglare emoțională și gestionare a emoțiilor etc.;

· Abilități analitice, capacitatea de a sintetiza și de a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe abordate în cadrul cursului și în documentele scrise (agende, rapoarte);

· Bune abilități de organizare a timpului și sarcinilor, capacitate de a respecta termene limită;

· Abilități de lucru în echipă;

· Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (mediu).

5. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

· CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;

· Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;

· Viziunea conceptuală a consultantului asupra executării sarcinilor propuse;

· Oferta financiară.

Selecția consultanților-formatori se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; formatorii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe;

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;

· respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

  • Experiența consultantului-formator în prestarea serviciilor solicitate;

· Experiență în facilitarea sesiunilor de sesiunilor de suport psiho-emoțional;

  • Viziunea consultantului asupra executării sarcinilor propuse;
  • Oferta financiară.

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Consultant-formator privind incluziunea copiilor refugiați” până la data de 4 aprilie 2025, ora 12:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare.

Read more... 

Concurs de selectare a formatorilor/ formatoarelor pentru consolidarea capacităților profesioniștilor din sectorul educației în domeniul Protecției Drepturilor Copilului (I), Educației pentru Drepturile Omului (II) și Participării Copilului (III)

TERMENI DE REFERINȚĂ

Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) anunță concurs de selectare a formatorilor/ formatoarelor, ce vor realiza în perioada martie – decembrie 2025, activități de consolidare a capacităților cadrelor didactice, manageriale și a studenților (licență și masterat) din cadrul UPSC, în vederea asigurării unui proces educațional relevant, de calitate și orientat spre nevoile copilului.

  1. CONTEXT

CIDDC este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md

În contextul actual al crizei din Ucraina și al incluziunii copiilor refugiați din Ucraina în școlile din Republica Moldova, este la fel de important ca întotdeauna să ne asigurăm că școlile sunt spații sigure și incluzive pentru toți copiii și că profesioniștii din sectorul educației au abilitățile, instrumentele și mecanismele necesare de a asigura acest lucru. Prin urmare, este importantă consolidarea capacităților viitorilor profesori și profesoare cu referire la: protecția copilului (I), educația pentru drepturile omului (II) și participarea copilului (III). În acest scop, CIDDC își propune să contribuie la dezvoltarea competențelor viitorilor profesori și profesoare care vor contribui la crearea unui mediu prietenos, sigur și incluziv pentru toți copiii.

Obiectivele programelor de formare:

  • consolidarea capacităților instituțiilor de învățământ de a crea un mediu sigur și de încredere pentru toți copiii, prin: înțelegerea și delimitarea diferitelor forme de violență și manifestările comportamentale ale acestora, inclusiv bullying (i); dezvoltarea și/ sau ajustarea la contextul actual a Politicii de Protecție a copiilor și o mai bună înțelegere a funcționării mecanismului intersectorial de cooperare pentru identificarea, evaluarea, referirea, asistența și monitorizarea copiilor victime și potențiale victime ale violenței, neglijării, exploatării și traficului (ii).
  • consolidarea capacităților profesioniștilor din domeniul educației privind conceptul de drepturile omului/ copilului; abordarea educației din perspectiva drepturilor omului; și Convenția cu privire la Drepturile Copilului.
  • dezvoltarea abilităților profesioniștilor din domeniul educației privind conceptele și standardele de participare a copilului. Oferirea unui pachet de instrumente și metode privind participarea copilului.

Activitățile sunt realizate de către Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului în parteneriat cu Facultatea de Științe ale Educației din cadrul Universității Pedagogice de Stat “Ion Creangă”, cu suportul financiar oferit de ERIKS Development Partner, în perioada 1 martie – 30 decembrie 2025.

  1. SARCINI ȘI LIVRABILE

Formatorii/ formatoarele vor avea următoarele sarcini și responsabilități:

  • Elaborarea conceptelor de formare;
  • Facilitatea atelierelor de formare (în format online și offline) cu profesioniștii din educație privind protecția copilului (i), inclusiv bullying (ii), elaborarea versiunii prietenoase copilului a documentelor relevante din domeniul protecției copilului (iii), educația pentru drepturile omului/ copilului (iv), participarea copilului (v);
  • Elaborarea instrumentelor de evaluare inițială și finală a programelor de formare;
  • Pregătirea materialelor de formare și diseminarea acestora grupurilor de lucru (prezentări ppt, resurse utile, materiale video etc.)
  • Participarea la ședințele de lucru a echipei de implementare a proiectului privind organizarea și monitorizarea activităților de formare;
  • Menținerea comunicării cu participanții proiectului între sesiuni;
  • Elaborarea rapoartelor de activitate în urma desfășurării atelierelor de formare, conform formularului oferit de CIDDC;
  • Respectarea cerințelor menționate în acești Termeni de Referință în timp util și la cele mai înalte standarde.
  1. CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI

Cerinţe faţă de candidat/-ă:

  • Cunoașterea cadrului legal în domeniul salvgardării și protecției copilului, educației și a drepturilor copilului;
  • Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității;
  • Studii universitare în domenii relevante;
  • Cunoștințe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;
  • Experiență în proiectarea și facilitarea atelierelor de instruire;
  • Abilități analitice, capacitatea de a sintetiza și de a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe abordate în cadrul cursului și în documentele scrise (agende și rapoarte);
  • Bune abilități de organizare a timpului și sarcinilor, capacitate de a respecta termene limită;
  • Abilități de lucru în echipă.

4. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Dosarul de aplicare trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat, incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Viziunea conceptuală asupra executării sarcinilor propuse per program (fiecare candidat poate decide la care și câte programe să aplice : protecția copilului; educația pentru drepturile omului/ copilului; participarea copilului);

Selectarea formatorilor/ formatoarelorse bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; formatorii/ formatoarele contractate vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

CIDDC își rezervă dreptul de a repartiza formatorii/ formatoarele selectați/ selectate în programe în dependență de experiența și cunoștințele relevante fiecărui program de formare, cu acordul prealabil.

Selectarea se va realiza în baza următoarelor criterii:

  • Respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;
  • Respectarea documentației de înscriere, indicate în termenii de referință;
  • Experiența formatorilor/ formatoarelor în prestarea serviciilor solicitate;
  • Viziunea consultantului asupra executării sarcinilor propuse.

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Formator/ formatoare în cadrul programelor de formare în colaborare cu UPSC” , până la data de 06 martie 2025, ora 18:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau suna la numărul de telefon: 078009450.

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare.

Read more... 

Concurs de selectare a unui/ unei expert/-e pentru elaborarea unei culegeri de bune practici privind Guvernanța democratică a școlii

Centrul de Informare şi Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) anunță concurs de selectare a unui/ unei expert/-e sau a unui grup de experți/e pentru elaborarea unei culegeri de bune practici privind Guvernanța democratică a școlii în cadrul proiectului Consiliului Europei „Educație pentru democrație în Republica Moldova”.

Proiectul este implementat de CIDDC în colaborare cu Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova (MEC) în perioada decembrie 2023-noiembrie 2025 și este o continuare a inițiativei de pilotare a Ghidului metodologic privind Guvernanța democratică a școlii în Republica Moldova în 49 de instituții, aprobat ulterior de către MEC (ordinul 1643/2023).

CIDDC este o organizaţie nonguvernamentală, fondată în anul 1999, a cărei misiune este de a colabora cu copiii, familiile, autoritățile, instituțiile publice și societatea civilă pentru a găsi soluții bazate pe drepturile copilului și pentru a-i inspira pe adulți să audă vocea fiecărui copil. Credem că doar lucrând împreună putem contribui la o societate cu mai multă grijă, înțelegere și respect pentru fiecare ființă umană.

În cadrul proiectului, membrii comunității școlare sunt susținuți să coreleze activitatea Consiliului de administrație (1), Consiliului profesoral (2), Consiliului elevilor (3), Consiliului reprezentativ al părinților (4) și a procesului didactic la Educația pentru societate (5) în demersul de guvernanță democratică a școlii.

Expertul/-a selectat/-ă va avea rolul de a analiza rapoartele de activitate ale formatorilor/-oarelor, a procedurilor și instrumentelor realizate pentru îmbunătățirea guvernanței democratice a școlii și de a le compila într-o culegere de bune practici.

Persoana/ele selectată/e va/vor avea următoarele responsabilități:

● Documentarea instituțiilor partenere în consolidarea guvernanței democratice în cadrul școlii, inclusiv analiza progreselor, dificultăților și identificarea soluțiilor ;

● Analiza rapoartelor formatorilor/-oarelor, a procedurilor și instrumentelor realizate pentru îmbunătățirea guvernanței democratice a școlii;

● Menținerea comunicării cu echipa de implementare și experții/ expertele proiectului;

● Participarea la programul de formare a formatorilor (ToT), dar și la atelierele de reflecție și /sau mentorat cu școlile din cadrul proiectului;

● Organizarea întâlnirilor individuale și colectarea informațiilor și a feedbackului din partea participanților proiectului;

● Compilarea, redactarea și elaborarea ghidului de bune practici ;

● Consultarea ghidului cu echipa de implementare a proiectului și redactarea versiunii finale

Cerinţe faţă de candidat/-ă:

● Studii universitare în domenii relevante;

● Competențe pentru o cultură democratică a școlii;

● Abilități de a grupa informațiile, de a le sintetiza, de a identifica elementele importante și a găsi legături între ele;

● Abilități de a compara și evalua informațiile obținute în cadrul atelierelor de formare;

● Abilități de a asculta și de a fi atent/ă la detalii;

● Abilități de analiză a comportamentelor și a limbajului nonverbal;

● Competențe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;

● Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (excelent, mediu).

Procedura de recrutare a CIDDC se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecţia copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor şi al activităților noastre, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului, candidatul selectat/candidata selectată va semna o declarație prin care se va angaja să respecte această politică.

Dosarul candidatului/-ei va include:

● CV-ul candidatului/-ei;

● Scrisoare de intenție, maximum o pagină;

● Copia documentelor ce atestă studiile/ experiența în domeniu.

Persoanele interesate vor transmite dosarul în format electronic la adresa de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Expert/-ă pentru elaborarea unui ghid de bune practici” . Dosarele incomplete sau expediate după termenul-limită nu vor fi evaluate.

Data-limită de depunere a dosarelor: 28 februarie 2025.

Numai persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate.

Pentru detalii, puteți contacta: Olesea Cotiujanu, Coordonatoare de proiect, 078009450, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în strictă conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord ca datele dvs. personale să fie utilizate în procesul de selecție și raportare partenerilor CIDDC.

Read more... 

Contacts

Adresa: Eugen Coca Street no. 15, Chisinau,
Republic of Moldova, MD-2008

Tel./Fax: (+373 22) 747813, 716598, 744600

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ambasador 2%

Sustin 2%! Support 2%! 

Media partner:

Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Top of Page