CIDDC - Centrul de Informare şi Documentare privind Drepturile Copilului din Moldova

Ultimile știri 2

Termen extins: Solicităm oferte de prețuri pentru achiziționarea unei camere foto

TERMENI DE REFERINȚĂ

1. CONTEXT

Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

CIDDC solicită oferte de prețuri pentru achiziționarea unei camere foto în cadrul proiectului „Răspuns de urgență pentru satisfacerea necesităților de bază ale refugiaților și comunităților gazdă afectate de criza din Ucraina în Moldova prin furnizarea nevoilor de bază, educație, protecție și servicii MHPSS”, implementat de CIDDC cu suportul financiar oferit de World Vision și Aktion Deutschland Hilft (ADH), în perioada martie 2024 – martie 2025.

Camera foto va fi utilizată pentru documentarea activităților din cadrul proiectelor sau inițiativelor realizate de CIDDC și pentru realizarea materialelor vizuale destinate să sprijine Copiii Apărători ai Drepturilor Omului (CADO) să-și promoveze drepturile și experiențele prin metoda de storytelling.

2. SPECIFICAȚII TEHNICE

  • Rezoluție senzor: Minim 24 MP;
  • Tip senzor: Full Frame (35mm);

· Performanță în condiții de lumină mai reduse;

  • Stabilizare: Stabilizare optică integrată (IBIS);
  • Sistem de focalizare: Autofocus rapid și precis, cu detecție de ochi și față;
  • Filmări video:Rezoluție: 4K la minim 30 fps;
  • Display:Tactil rabatabil și rotativ;
  • Obiectiv:set cu un singur obiectiv kit / doar body.

DOSARUL CU OFERTA TREBUIE SĂ INCLUDĂ

1. Denumirea și modelul camerei, denumirea producătorului și specificațiile tehnice;

2. Certificatul de calitate al camerei;

3. Perioada de garanție (minim 2 ani);

4. Termenul de livrare;

5. Prețul în MDL (inclusiv TVA);

6. Codul de conduită completat și semnat (documentul poate fi descărcat aici );

7. Certificatul de înregistrare a companiei;

8. Certificat înregistrare ca plătitor de TVA.

MODALITATE DE PREZENTARE A OFERTELOR

Dosarul va fi prezentat în format electronic, la adresa de email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. cu mențiunea „Cameră Foto”, până la data de 23 decembrie 2024, ora 23:00 .

CRITERII DE SELECTARE

-Respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;

-Respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință;

-Raportul dintre preț, calitate, termenul de livrare și durata garanției.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE

Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne scrieți la adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. sau să ne contactați la numărul de telefon 069288068 – Gheorghe Galbura.

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs. sunteți de acord ca datele dvs. personale să fie utilizate în procesul de procurare.

Read more... 

Solicităm oferte de prețuri pentru achiziționarea unei camere foto

TERMENI DE REFERINȚĂ

1. CONTEXT

Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

CIDDC solicită oferte de prețuri pentru achiziționarea unei camere foto în cadrul proiectului „Răspuns de urgență pentru satisfacerea necesităților de bază ale refugiaților și comunităților gazdă afectate de criza din Ucraina în Moldova prin furnizarea nevoilor de bază, educație, protecție și servicii MHPSS”, implementat de CIDDC cu suportul financiar oferit de World Vision și Aktion Deutschland Hilft (ADH), în perioada martie 2024 – martie 2025.

Camera foto va fi utilizată pentru documentarea activităților din cadrul proiectelor sau inițiativelor realizate de CIDDC și pentru realizarea materialelor vizuale destinate să sprijine Copiii Apărători ai Drepturilor Omului (CADO) să-și promoveze drepturile și experiențele prin metoda de storytelling.

2. SPECIFICAȚII TEHNICE

  • Rezoluție senzor: Minim 24 MP;
  • Tip senzor: Full Frame (35mm);
  • Performanță în condiții de lumină mai reduse;
  • Stabilizare: Stabilizare optică integrată (IBIS);
  • Sistem de focalizare: Autofocus rapid și precis, cu detecție de ochi și față;
  • Filmări video:Rezoluție: 4K la minim 30 fps;
  • Display:Tactil rabatabil și rotativ;
  • Obiectiv:set cu un singur obiectiv kit / doar body.

DOSARUL CU OFERTA TREBUIE SĂ INCLUDĂ

1. Denumirea și modelul camerei, denumirea producătorului și specificațiile tehnice;

2. Certificatul de calitate al camerei;

3. Perioada de garanție (minim 2 ani);

4. Termenul de livrare;

5. Prețul în MDL (inclusiv TVA);

6. Codul de conduită completat și semnat (documentul poate fi descărcat aici);

7. Certificatul de înregistrare a companiei;

8. Certificat înregistrare ca plătitor de TVA.

MODALITATE DE PREZENTARE A OFERTELOR

Dosarul va fi prezentat în format electronic, la adresa de email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. cu mențiunea „Cameră Foto”, până la data de 12 decembrie 2024, ora 17:00 .

CRITERII DE SELECTARE

- Respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;

- Respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință;

- Raportul dintre preț, calitate, termenul de livrare și durata garanției.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE

Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne scrieți la adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. sau să ne contactați la numărul de telefon 069288068 – Gheorghe Galbura.

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs. sunteți de acord ca datele dvs. personale să fie utilizate în procesul de procurare.

Read more... 

Solicitare de oferte pentru achiziționarea materialelor de vizibilitate personalizate

Centrul de Informare şi Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) anunţă concurs privind solicitarea de oferte pentru selectarea unei companii, care să elaboreze designul şi să tipărească materiale de vizibilitate personalizate.

CIDDC este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md.

Achiziția va fi realizată în perioada noiembrie 2024 – februarie 2025.

CIDDC solicită oferte de prețuri pentru procurarea materialelor de vizibilitate personalizate conform descrierii/specificațiilor tehnice, după cum urmează:

Nr.

Produs

Descriere/specificații tehnice

Cantitatea

1.

Tolbă/ traistă (din pânză)

  • Material: bumbac;
  • Dimensiuni: 40 x 35 cm, mânere lungi;
  • Branding: logo.

30 buc

2.

Tolbă Eco bag (pînza)

  • Material: bumbac;
  • Dimensiuni: 40 x 35 cm, mânere lungi;
  • Culoare: natural sau negru
  • Branding: A4 4+0.

40 buc

3.

Hanorace cu glugă

  • Material: bumbac 100%;
  • Mărimile: XS-XXXL;
  • Branding: logo.

20 buc

4.

Hanorace fără glugă

  • Material: bumbac 100%;
  • Mărimile: XS-XXXL;
  • Branding: logo.

20 buc

5.

Vestă fleece personalizată

· Material – Micropolar 100% poliester cu finisaj anti-scamosare, 300 g/m2

· Fermoar in fata pe toată lungimea, 2 buzunare laterale;

  • Mărimile: XS-XXXL;
  • Branding: logo

10 buc

6.

Insignă personalizată cu pin

  • Material: metal decupat pe contur;
  • Branding: logo

50 de buc

7.

Tricou clasic

  • Material: bumbac 100%;
  • Mărimile: XS-XXXL;
  • Branding: logo.

20 buc

8.

Tricou polo

  • Material: bumbac 100%;
  • Mărimile: XS-XXXL;
  • Branding: logo.

20 buc

9.

Rucsac

  • Material: naylon sau ceva similar, impermeabil;
  • Padding (burete) pe interiorul bretelelor și pe spatele ghiozdanului;
  • Padding pe spatele ghiozdanului pentru suport lombar;
  • Curele ajustabile;
  • Dimensiuni: să poată transporta un laptop cu compartiment separat, plus compartiment pentru agendă format A4+compartiment pentru încărcător și buzunare interioare pentru pixuri, chei etc;
  • Buzunare exterioare pentru sticle de apă;
  • Buzunar exterior pentru obiecte mici precum: telefon, baterie externă și portofel etc.;
  • Branding: logo.

15 buc

10.

Sticlă pentru apă

  • Material: sticlă;
  • Capacitate de 0,5 l;
  • Branding: logo.

20 buc

11.

Sticlă termoizolantă

  • Material: oțel inoxidabil perete dublu și fără condens;
  • Capacitate 0,65 l;
  • Branding: logo.

20 buc

12.

Cană din oțel inoxidabil

· Material: oțel inoxidabil perete dublu și fără condens;

  • Capacitate 0,31 l;
  • Branding: logo.

250 buc

13.

Mapă A4 de cu buzunar lipit

  • Material: hârtie, 300 g;
  • Tipar digital: policromie, două parți (4+4);
  • Branding: logo.

50 buc

14.

Notes A5 cu elastic nedatat

  • Material: piele articificială și hîrtie de 70 gr/м²;
  • Branding: logo.

50 buc

15.

Carnet A5 cu spirală metalică

  • Material: coperta 350 gr/м²; 4+0

bloc din hîrtie de 80 gr/м² 40 foi;

40 buc

16.

Agendă A5 cu elastic datată (2025)

  • Material: hîrtie de 70 gr/м²;
  • Branding: logo.

50 buc

17.

Pix cu buton, cerneală albastră

  • Material: metal;
  • Dimensiune: 135 x 10 mm;
  • Branding: logo.

100 buc

18.

Pix cu buton

  • Material: plastic;
  • Dimensiune: 135 x 10 mm;
  • Branding: logo.

40 buc

19.

Cană

  • Material: ceramică;
  • Capacitate: 300 ml;
  • Branding: logo.

30 buc

20.

Baner

  • RollUP - Banner Blockout;
  • Dimensiuni: 100x200;
  • Branding: logo.

1 buc

21.

Stickere

  • Material: hârtie, decupate pe suport;
  • Branding: logo.

1000 buc

22.

Breloc

  • Material: metal;
  • Dimensiuni: 2,4*6,5 cm;
  • Branding: logo

40 buc

23.

Puzzle

  • Material: carton;
  • Dimensiuni: A4;
  • Branding: logo

40 buc

24.

USB Flash memory, 32GB

  • Material: metal;
  • Branding: logo

20 buc

25.

Umbrelă

  • Pliabilă cu deschidere automata si structură confecționată din aluminiu și fibra de sticlă;
  • Rezistentă în caz de furtună și prevăzută cu curea elastică pentru încheietura mâinii;
  • Prevăzută cu înveliș impermeabil și cu husă de protecție;
  • Dimensiuni aproximative: diametru 100 x 56 cm;
  • Branding: logo

20 buc

NOTA! Prezenta listă nu este plasare de comandă și nu are caracter obligatoriu. Cantitatea și tipul de produse ar putea fi modificată în funcție de costuri / suma maximă disponibilă și necesități.

Preţurile vor fi indicate în lei moldoveneşti cu TVA. Dosarul de aplicare va conține următoarea informație:

  • Scurtă descriere a companiei aplicante: datele de contact ale companiei și persoana de contact;
  • Certificatul de înregistrare al companiei;
  • Ofertă comercială completă, întocmită conform cerințelor și condițiilor de livrare/executare a materialelor;
  • Informație despre experiența companiei, referințe, recomandări;
  • Codul de conduită (anexat) completat și semnat.

Codul de conduită poate fi descărcat aici.

Va fi selectată compania care va expedia dosarul complet și va oferi cel mai bun raport preț-calitate, termen de livrare/executare optim și servicii complete. Va fi contactată doar compania selectată.

Procedura de selectare a CIDDC se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția mediului și la protecţia copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor şi activităţilor noastre, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecţie a copilului și o politică de protecție a mediului și va urmări ca acestea să fie aplicate în colaborarea cu partenerii.

Ofertele pot fi prezentate în original sau prin email la: Centrul de Informare şi Documentare privind Drepturile Copilului, str. E. Coca nr. 15, mun. Chişinău, Republica Moldova, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Ofertele transmise pe email vor avea subiectul: Ofertă servicii materiale de vizibilitate.

Termenul limită de prezentare a ofertelor este: 25 noiembrie 2024, ora 12.00.

Pentru detalii puteți contacta: Tatiana Frecauțanu, 069874297, Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în strictă conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord ca datele dvs. personale să fie utilizate în procesul de selectare și raportate partenerilor CIDDC.

Read more... 

Dialog între Ministerul Educației și Cercetării, OLSDÎ-urile și instituțiile școlare

CIDDC își continuă angajamentul de a sprijini cadrele de conducere și personalul didactic din instituțiile de învățământ de la toate treptele de școlaritate în creșterea capacității de implementare a politicilor de protecție și salvgardare a copilului, inclusiv incluziunea sigură și participativă a copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova. Colaborăm cu Ministerul Educației și Cercetării(MEC) pentru a consolida sistemul educațional și a promova un mediu deschis și sigur.

Cu scopul de a crea o platformă de comunicare în sistemul educațional care să favorizeze crearea, ajustarea și funcționarea unor mecanisme de protecție a copilului, CIDDC a lansat o serie de ateliere online în cadrul programului „Dialog între Ministerul Educației și Cercetării, OLSDÎ-urile și instituțiile școlare.”

În cadrul acestor sesiuni de dialog:

Ø Susținem Ministerul de a implementa practici instituționale de consultare a opiniei comunității școlare în crearea de politici și proceduri educaționale, eficiente;

Ø Împărtășim intențiile, nevoile, provocările și realizările instituțiilor de învățământ pentru a crea o comunitate de învățare și sprijin reciproc;

Ø Informăm instituțiile educaționale cu referire la cele mai actuale politici și acte normative din domeniul educațional;

Ø Încurajăm implicarea participativă a instituțiilor de învățământ în procesul decizional, astfel încât nevoile reale ale copiilor, părinților și cadrelor didactice să ajungă pe agenda autorităților.

Peste 400 de cadre de conducere și personal didactic din instituțiile partenere din mun. Bălți, raioanele Căușeni și Edineț au creat un dialog deschis și productiv cu reprezentanții OLSÎ- urilor și MEC și au abordat o serie de subiecte esențiale pentru eficientizarea procesului educațional, de la reducerea birocrației și facilitarea procesului de management al documentelor la nivelul instituției până la aspectele complexe ale incluziunii copiilor refugiați.

Simplificarea Notării și Evaluării Elevilor:

Un subiect important a fost clarificarea numărului de note necesare pentru evaluarea semestrială a elevilor. Deși regulamentul cere un minim de două note, unii profesori au menționat că erau obișnuiți cu trei note, generând astfel confuzie. „Informația referitor la nota semestrială calculată din două note, indiferent de numărul de ore, a fost foarte utilă. Mulți dintre noi am crezut că e obligatoriu să avem trei note” , a spus unul dintre participanți, subliniind necesitatea acestor clarificări.

Documentele școlare și clarificarea nomenclatorului:

Participanții au apreciat în mod deosebit clarificările aduse nomenclatorului documentelor școlare. „Nomenclatorul tipurilor de documente școlare a fost explicat clar. Acum știm exact

ce documente trebuie elaborate și deținute pentru anul de studii 2024-2025” , a declarat un cadru didactic. Această informație a fost percepută ca un suport esențial pentru eficientizarea activității zilnice și evitarea suprasolicitării birocratice.

Înscrierea elevilor veniți din străinătate.

Un aspect sensibil discutat la atelier a fost înscrierea elevilor care vin din afara țării, un proces care, din păcate, întâmpină încă obstacole. În unele instituții, părinții care solicită asigurarea drepturilor educaționale ale copiilor întâmpină atitudini mai puțin primitoare, unii profesori exprimând nevoia de suport continuu: „Toate informațiile propuse au fost foarte utile, mai ales cele referitoare la înmatricularea elevilor veniți de peste hotare. Çtim acum cum să completăm corect în SIME și cum să aplicăm evaluările corect și cum să facem proiectarea didactică de lungă durată, cum să fim empatici și să ascultăm vocea copiilor refugiați, inclusiv cei din diasporă, pentru a susține incluziunea lor.”, a spus un participant, evidențiind importanța informării corecte pentru a sprijini aceste familii.

Claritate în procesul educațional

„Informarea privind schimbările în nomenclator și documentele necesare pentru anul 2024- 2025 a fost extrem de utilă. Acum știm exact pe ce să ne concentrăm și cum să evităm stresul inutil” , a spus unul dintre managerii prezenți.

Acest program oferă spațiu sigur pentru profesori și manageri școlari de a vocifera nevoile lor și consolida parteneriatul cu Ministerul Educației și Cercetării favorizând o educație accesibilă pentru toți și un mediu educațional prietenos.

Programul de formare este realizat de către CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării și Organele locale de specialitate din domeniul învățământului din mun. Bălți, raioanele Căușeni și Edineț, în cadrul proiectului “Împuternicirea instituțiilor de învățământ: salvgardarea și protecția copiilor și adolescenților din Republica Moldova și Ucraina”, implementat cu suportul financiar oferit de Disasters Emergency Committee (DEC) , Plan International și World Vision International, în perioada 1 august 2024 – 28 februarie 2025.

Read more... 

Contacte

Adresa: Strada Eugen Coca nr. 15, Chișinău,
Republica Moldova, MD-2008

Tel./Fax: (+373 22) 747813, 716598, 744600

Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

Ambasadorul 2%

Sustin 2%! Sustin 2%! 

Partener media:

Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Top of Page